vrijdag 11 maart 2011

Dag 15: het weekend kan beginnen!

Het dak zit dicht. Voor iedereen die deze blog heeft bijgehouden...oké ik heb het vaker gezegd, maar zoiets gebeurt natuurlijk geen 2x achter elkaar. Dat laat je je als loodgieter toch niet gebeuren!?! Daarbij komt, we hebben er geen last van als het niet zo is, het nieuwe dak is nog geen onderdeel van het woonhuis. Dat gebeurt volgende week. De grote doorbraak. Het nieuwe kozijn wordt dinsdag geleverd en een dag later gaat de pui eruit. Binnen anderhalve week vindt dan de grote metaforfose plaats. Kan niet wachten.

Dit weekend gaan de meubels eruit en wordt de zolder geschilderd. Doe net of dat niets is, maar die activiteiten berusten  op onze eigen schouders, dus even doorbijten. Begin volgende week kan ik dan de zolder in richten voor het "binnenshuis kamperen". En wat heb je dan nodig.......lekker stoel/ zitzak, TV, een campingtafel met een paar stoelen en een koelkast natuurlijk. Moet lukken dus, alles afgevinkt. De eerste paar dagen mag ik nog gewoon in de keuken, maar ook die wordt binnenkort verboden terrein. Dus lieve mensen.....we komen eraan om een vorkje mee te prikken :-) hier en daar.

Geen foto deze keer, zou teveel van hetzelfde zijn. Want een uitbouw ziet er met isolatiemateriaal en een teren dakje van de buitenkant net zo uit als toen dat er nog niet in zat. Of zit iedereen heel erg te wachten op een foto waarop John/Peter de route heeft getekend voor de muizen. Hoe ze het snelst naar hun gratis nieuwe woning kunnen. En die komt natuurlijk uit in het nieuwe warme isolatiemateriaal van het plafond. Als ze het maar laten. Want anders ga ik serieus overwegen het gezin uit te breiden met één of meerdere poezen.

Volgende week natuurlijk weer veel nieuwe foto's

1 opmerking:

  1. Ziet er allemaal mooi uit! Ben erg benieuwd. Als je wilt dat ik niet meer op bezoek kom zeker katten kopen!!
    Kan ik ergens mee helpen, bv zondag? Eten komen jullie vast niet bij mij.

    BeantwoordenVerwijderen