donderdag 21 april 2011

Dag "ik ben de tel kwijt"...ongeveer 45 ofzo????

Jolijt jolijt...de feestvreugde kan niet op vandaag. Een gevoel van "Elvis left the building" blijft over. Maar dan niet Elvis, maar iedereen die hier niet woont maar toch elke dag in mijn huis was. Ben zo blij dat ze weg zijn. Met uitzondering van Bjorn dan, die mag nog wel wat vaker langskomen. Goed werk en zonder hem had het er wellicht anders uit gezien. Ik ben speachless, dus laat jullie alleen met de foto's en een kleine update over de puntjes op de i (dus ik kom nog wel een keer terug).
- morgen gaan we de bank, stoelen en tafel halen (circa 18:00 uur ongeveer gaan de bubbels tegen de muur....bij wijze van spreken dan). Na zoveel dagen schilderen moet ik degene die de eerste vlek maakt toch echt vermoorden denk ik.
- morgen vieren we ook Roos haar partijtje, dus we nemen het niet zo nauw met de tijd. Kan maar zo 19:00 uur worden :-)
- volgende week een nieuwe hand aan de tuin (hard houten boardings om de groengedeelten)
- tijdens onze skivakantie (over een week) gaat de gietvloer erin in de keuken, komt met  grote mate van waarschijnlijkheid  het rolluik en de horren.
- rond de 10e mei (terug van skiƫn) de stoelen en het dressoir

En dan ben ik er wel klaar mee. Op naar een nieuwe uitdaging?? Wellicht volgend jaar ofzo




Geen opmerkingen:

Een reactie posten