vrijdag 1 april 2011

Dag 30: gestucadoord

Daar knapt het wel van op hoor zo'n week een stucadoor in je huis, maar wat een bende geeft dat ook tegelijkertijd. Komt geen eind aan. Nog nooit zo vaak een natte doek ergens overheen gehaald.....maar we kijken erdoorheen. Ik heb geen groothoeklens op iPhone, dus waar ik ook ga staan of hoe ik het toestel ook vasthoudt, ik krijg de hele ruimte er niet in een keer op. Zo groot dus! Dat is dus het managen van de verwachtingen, maar het is best wel groot geworden. Zelfs op bijgevoegd plaatje krijg ik dat gevoel niet vastgelegd. Maar ik ben nog steeds blij met de haard, dus dan die maar weer. Joost (stucadoor) moet nog wel een middagje terug komen voor de puntjes op de i, er moet nog geschilderd en gevloerd......week of 3 (zegt ze hoopvol)?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten